Ερωτήματα περί Κορονοίου

Αγαπητοί μου φίλοι,

θυμάστε πριν 70 μέρες που μετρούσαμε αντίστροφα  10...9....8...7...6...5...4...3...2...1...Ευτυχισμένο το 2020!!! Μαζί με το 2020 ήρθε και ο Κορονοϊός!!  Αφού έχουν περάσει αρκετές ημέρες από την εμφάνιση του ιού και την μετέπειτα εξάπλωση του, μας έχουν δημιουργηθεί μερικά ερωτήματα σχετικά με τον ιό, και όλες τις παρενέργειες που έφερε μαζί του.

Παρακάτω θα εναποθέσω μερικά . Στις επόμενες ημέρες θα προσπαθήσω να τα απαντήσω. Στα σχόλια μπορείτε να προσθέσετε δικά σας ερωτήματα και θα προσπαθήσω να απαντήσω και σ'αυτά.

Πριν όμως πάμε στα ερωτήματα, θα ήταν εύλογο να αναρωτηθούμε ποια είμαι εγώ που προσπαθώ να απαντήσω σε αυτά... Έχω αρκετές γνώσεις; Γιατί θα πρέπει να ασχοληθείτε με αυτά που πιστεύω εγώ;

Από επιστημονικής άποψης, ως φαρμακοποιός , επιβάλλεται να έχω άποψη και να την υποστηρίζω σθεναρά , επειδή είμαι η πρώτη επαφή του ασθενή. Συνήθως, όταν ο κόσμος αρρωσταίνει, πάει πρώτα στον φαρμακοποιό του , εκτός από περιπτώσεις άμεσου κινδύνου που πηγαίνει στα επείγοντα περιστατικά.

Από φιλοσοφικής άποψης, είμαι μια Ελληνίδα ,που ενώ μεγάλωσα στην Ελλάδα,  έχω έρθει  σε επαφή και με άλλες κουλτούρες, λόγω του ότι έχω ζήσει αρκετά χρονιά στο εξωτερικό.

Από θρησκευτικής άποψης,  είμαι Χριστιανή Ορθόδοξη έχοντας ψάξει και διαβάσει αρκετά όσον αφορά τις θρησκείες γενικότερα, τον Χριστιανισμό ειδικότερα.

Πάμε λοιπόν στις ερωτήσεις που θα ήθελα να απαντήσω για το θέμα:

1. Τι είναι αυτός ο ιός; Γιατί αρρωσταίνουμε από αυτόν ; Τι συμπτώματα έχουμε; Ποία είναι η πρόγνωση δηλαδή τι να περιμένουμε ότι θα συμβεί σε μας, όταν και εάν κολλησουμε; Πώς κολλάμε και κατά συνέπεια πώς τον μεταδίδουμε σε άλλους; Μεταδίδεται και σε άλλα είδη πχ. από άνθρωπο σε σκύλο και αντιστρόφως; Πώς καταπολεμά ο οργανισμός μας αυτόν τον ιό; Τι γίνεται αφού κολλήσουμε και αναρρώσουμε;

2. Ποία θα πρέπει να είναι η στάση μας ως πολίτες μιας κοινωνίας ; Ποία στάση κρατάει το κράτος ; Ποιές είναι οι υποχρεώσεις του κράτους απέναντι στους πολίτες του, και στους απλούς πολίτες και στις κοινωνικές ομάδες που χαρακτηρίζονται ως ευπαθείς; 

3. Ποία στάση κρατάει η εκκλησία και ποιά θα έπρεπε να κρατάει; Γιατί παίζει η στάση της εκκλησίας τόσο σημαντικό ρόλο σε ένα ιατρικό θέμα; Πού αρχίζουν και πού τελειώνουν τα δικαιώματα του κάθε πιστού σε μια τέτοια περίπτωση;

4. Ποία συμπεράσματα βγάζουμε για το ελληνικό κράτος όπως αυτό μας παρουσιάζεται την δεδομένη χρονική στιγμή; Τι λέει όλο αυτό για τους Έλληνες; Τι λέει αυτό για την εκκλησία; Τι λέει αυτό για τους  Χριστιανούς;

5. Τι πρέπει να αλλάξουμε στην καθημερινότητα μας και στην νοοτροπία μας για να μπορέσουμε να αντιμετωπίσουμε παρόμοιες κρίσεις στο μέλλον;

Αυτά τα λίγα, αλλά κολοσσιαία ερωτήματα θα προσπαθήσω να απαντήσω στα επόμενα ποστ.

Περιμένω στα σχόλια σας την άποψη σας, απαντώντας αν θέλετε στα ερωτήματα η προσθέτοντας άλλα που σίγουρα έχω ξεχάσει.

Περαστικά μας,
Ελινα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου